14 Ağustos 2012 Salı

Hoşgeldim, hoşbuldum!


Selam.
Aldığı en normal kıyafetlere, evrim geçirtip kendi dünyasının bir parçası haline getirmeyi ilke edinmiş fazlasıyla genç bi’ kızım ben. Onun dışında kendi tasarladığım birkaç kıyafet çizimim de var. Bi kıyafete insanların baktığı gözle bakmıyorum. Çoğu kişinin "bir işe yaramaz" diye almadığı kıyafete bakarken ben o kıyafete geçirteceğim evrimi düşünüyorum. 

Alırken kafamda kurduğum işlemi gerçekten tamamladığımda iyi şeyler ortaya çıkardığıma inanıyorum. En azından ben severek giyiyorum, arkadaşlarımdan da birkaç iltifat aldığımda da havalarda uçuyorum mutluluktan. 

 Tasarlamayı, yeni şeyler yaratmayı seviyorum; neden bunu insanlarla paylaşmayayım?

Tasarladıklarımı, giydiklerimi paylaşmam dışında daha birçok konuda yazılar yazmak istiyorum bu blogda. Umarım siz de okurken sıkılmazsınız. Tek bir tarza dayalı değil de, herkesin kendinden bir şeyler bulabileceği bir blog olmak istiyorum.

E o zaman hiçbir yere gitmeyin, hemen başlıyorum bekleyin!

1 yorum: